duminică, 29 mai 2011

Memoriile unei veri .

Stau in fata ta, ne despart 2 pasi , 3 zile si miliarde de povesti . Porti inca tatuat pe obraz primul meu  sarut, zambetul tau e un aerodrom  plin de vacarmul obositor al orasului , mainile le tii impreunate, ma supraveghezi cu aerul tau strengaresc.Dau sa te ating, te tragi putin in spate, iti bagi mainile delicat in parul meu , si apoi dispari  lasand pe nisipul moale doar soapte. 
 Ma aplec deasupra lor,le ating tiptil de parca as fi fost intr-o lupta cu timpul necrutator , le privesc indelung , ma ridic , imi sterg chipul de amintiri , imi desenz un zambet destul de infantil ,scot un pix din geanta, scriu pe-o foaie o fraza scurta,  o impaturesc si o las sa zburde deasupra campului imens de nisip ce mi se asternea la picioare . 
  Se infige adanc intr-una dintre urma lasand sa se vada cum curge hemoragia aceea neincetata de amintiri . Himera se uita pe foaie,citeste,eu imi pastrez traiectoria , nu vreau sa vada ca-mi pasa, desi stiu sigur ca se hraneste cu iubirea mea si asta-i creste puterea.
Simt o descarcare brusca si puternica de energie , putere , amintiri , ma pun in genunchi , las o lacrima sa-mi scape , imi ascund dependenta nefericita intr-un colt al miocardului ,ma ridic si plec , aruncand in urma mea pe campul suferind de mizantropie ... tot ce ma tinea aproape de tine!
"I loved you , loser !-past simple."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Tot mai tacut si singur În lumea mea pustie -- Si tot mai mult m-apasa O grea mizantropie.