miercuri, 16 martie 2011

Pentru Vara !

   Suprema lege a universului. Ea guverneaza si decide totul , de la atomul neinsufletit al moleculelor  pana la oameni ,numiti fiinte rationale.  De la ea pleaca si spre ea converg , ca spre un centru de rezistenta intarit si de o irezistibila atractie , toate gandurile si actiunile noastre.
 In lumea mea , reprezinta cea mai frumoasa paritura din viata ,fara ea as fi fost probabil un etern afon in corul imens al omenirii. O entitate , o asemanare ce duce la inervarea fiecarei molecule, fiecarui atom . O hemoragie necontenita de cuvinte si simtiri , o melancolie neoprita , neinteleasa , o fericire ce ne  duce spre cele mai inalte trairi , fericirea ce ne conduce catre Nirvana !
Caci daca nu ai fi tu , eu as fi un nimeni !
PS: Draga Vara , domnisoara draguta cum te consideri , am nevoie de un ceai de menta caci ma doare capul si daca nu te deranjeaza , ceaiul meu sa vina  la pachet cu el , da, acel el din vara !  Mi-a spus ca numai tu il poti aduce inapoi ! 

Un comentariu:

Despre mine

Fotografia mea
Tot mai tacut si singur În lumea mea pustie -- Si tot mai mult m-apasa O grea mizantropie.