marți, 14 iunie 2011

Ploaia.

   "9x-7i > 3(3x-7u)
9x-7i > 9x-21u | :-9x
-7i  > 21u |:-7
i < 3u "
Te iubesc..Te iubesc de 8 ori , întorc 8-ul şi te iubesc până la infinit. Ţi-am pus iubirea mea în faţă, prin matematică , prin limbaj , prin meta-fizică , prin gânduri , prin scrisori şi mai ales prin FAPTE ! 
 Nu ştiu cum ai ajuns în viaţa mea, nici nu-mi mai aduc aminte cum te-am cunoscut , cred că ploua oricum , sau era vreme urâtă. Nu-mi aduc aminte numele tău dar îmi aduc aminte de noaptea trecută.
 E 11 am . M-am trezit ca de obicei înaintea ta..Iar am adormit îmbrăţişaţi , cafeaua e tot pe noptieră ,iar fereastra de deasupra capului meu pe care ne uităm noaptea la stele e întredeschisă . 
Vreau să te acaparez , să te ţin închis, să-mi aluneci prin vene asemeni serului care mi-a creat dependenţa asta nenorocită ..
            .. Hai să construim castele din aer , sau să alergăm desculţi pe cioburi de vise , sau să privim stelele de la mine de pe pat.pentru ultima dată , inainte să pleci .Sau hai mai bine .. dacă ar ploua cu iubire .. ai vrea să te uzi împreună cu mine ? 
                         

4 comentarii:

Despre mine

Fotografia mea
Tot mai tacut si singur În lumea mea pustie -- Si tot mai mult m-apasa O grea mizantropie.